On request


På begäran ska jag återigen ta tag i denna blogg. Tyvärr är det lite så här med mig att jag har en blogg och efter två veckor så börjar det bli väldigt glest i inläggen.

Det som har hänt sen senaste inlägget är följande:

Hundträffarna har inte blivit av än då vi inte har varit hemma av någon anledning. Den sista anledningen var att Tito och jag satt på tåget hem från Nyköping.
Vi hade varit och hälsat på då mamma/mormor fyllde år och de resterande i släkten ville ju träffa "barnbarnet".

Då vi var  i Nyköping så har han fått vara ute hela tiden nästan då vi bodde ute vid husvagnen. Han har träffat på lite hundar och även passat på att leka lite med en golden vid namn Inez. Allt gick som förväntat jätte bra. Inez hade en väldigt lugn och go energi. Tito gjorde det en valp brukar göra, nosa först försiktigt och sedan börja busa.
Han fick även en chans att bada i havet. Så mycket till bada blev det dock inte. Försökte med hans nya favoritleksak att få honom nära genom att kasta den i vattnet och det funkade några gånger.
Han nya favoritleksak är förövrigt en rosa pipråtta med överdrivet lång svans. Det ska alltid vara en pipleksak som är roligast. Damn.

Tågresan gick även det som förväntat. 
Han sov.
Someone that´s suprised? Vi hade turen att sitta ensamma vid mitt säte så han kunde ligga ensam i sätet bredvid. Och för er som irriterar er på hundhår på tåg/busstolar kan jag medela att han låg på en handduk även kallat för uppvisande av sunt förnuft.


På lördag kommer det 15 veckors bilder på honom och på söndag även bilder från hundträffen. För denna gång SKA vi dit.

Sista bilden blir den som jag tog när vi kom hem tillbaka till Växjö och Husse ^^.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0